Dulu Berjerawat Teruk, Sekarang Cantik Macam Ayu Raudah

FacebookTwitterGoogle+StumbleUponDiggTumblrPinterestShare

Pada tahun 2006, Noor Farizan telah mencuba sejenis produk kecantikan kulit. Malangnya ia telah menjadikan kulitnya bertambah teruk. Kulitnya menjadi berjerawat teruk berkemungkinan daripada kandungan bahan kimia produk tersebut. Ini menjadikan dia malu untuk berdepan dengan orang. Nak pergi kerja pun malu, apatah lagi nak keluar berjalan-jalan. Orang perempuan ni kadang-kadang jerawat satu pun dah rasa sangat sensitif dan malu kalau orang nampak, apa lagi kalau kulit berjerawat banyak.

Saya sendiri pernah alami keadaan macam tu 3 bulan sebelum saya berkahwin, kononnya nak kulit cantik, saya pun pergi facial, tapi tempat tu pulak menggunakan peralatan yang tak bersih. Habis berjerawat teruk kulit saya, ‘cedera parah’ gayanya. Masa tu perasaan saya macam Noor Farizan ni, segan nak jumpa orang.

Berbalik pada kisah Noor Farizan, dia mencuba pelbagai alternatif untuk merawat kulitnya. Pergi facial pun ada juga, malangnya keadaan kulit mukanya bertambah teruk. Bayangkan perasaannya tu? Sudah lah penat mencuba pelbagai jenis produk, duit habis, masa terbuang. Tapi kulit muka bertambah-tambah teruk.  Boleh tengok dalam video nanti kalau nak tengok gambarnya dahulu. Memang kesian, kulit berjerawat teruk dan banyak jerawat yang merah-merah tu .

Akhirnya ditakdirkan Noor Farizan diperkenalkan dengan produk Shaklee. Selepas 3-4 bulan penggunaan, kulit berjerawat teruk mulai reda dan beransur pulih. Tetapi kulitnya berparut pula. Boleh bayangkan parut jerawat yang banyak pada muka? Dia terus amalkan Vitamin E pula untuk hilangkan parut.

Nak tau macam mana kulit muka Noor Farizan sekarang? Boleh tengok betul-betul dalam video ni nanti. Mesti rasa tak percaya sebab flawless dan glowing gitu. Kena play video ni baru nampak clear.

Setiap wanita inginkan wajah yg cantik berseri-seri. Hakikatnya, tak semuanya licin macam artis. Hanya sebab tak putus asa, kulit beliau kini…

Bagaimana Shaklee Membantu Masalah Kulit Berjerawat Teruk

Supplement Shaklee yang diserap ke dalam tubuh mempunyai kesan yang jauh lebih cepat kepada kulit muka. Sebenarnya kulit muka perlu penjagaan dalaman dan luaran untuk cepat pulih dan cantik. Bila ditambah pula dengan penggunaan set penjagaan kulit Shaklee, lagi bertambah-tambah cantik. Tak hairan lah Noor Farizan sekarang dah secantik Ayu Raudah.kulit berjerawat

source : google

Apa yang paling penting, konsultasi percuma akan diberikan dengan tiap pembelian. Konsultasi ini yang paling penting sebab ia menentukan keberkesanan sesuatu produk itu. Noor Farizan mengamalkan pengambilan GLA, Vitamin E, Collagen dan Set Penjagaan Kulit NutriWhite Shaklee.

berjerawat teruk

Set Kecantikan Kulit

imageSet Penjagaan Kulit

wpid-footnote.jpg

Posted in Set Kecantikan, Uncategorized | Tagged , | 1 Comment